Cum se ține postul intermitent

Slăbire uzură atletică

bautura cu ghimbir si lamaie pentru slabit

Este privit, în mare parte, ca o dietă eficientă, ce poate reduce rapid și sigur numărul de kilograme in plus. Cu toate acestea, studiile demonstrează că postul intermitent nu ajută doar la slăbit, ci ca ar putea aduce și alte beneficii majore pentru sănătate.

dieta oana radu tpu

Iată cum funcționează, ce avantaje are și cum poate fi ținut acest post: Autofagia — mecanismul care stă la baza intermittent fasting Postul intermitent are la baza autofagiaprocesul prin care corpul își poate consumă propriile celule si componente deteriorate.

Identificarea genelor legate de autofagie în drojdie în anii 90 a permis cercetătorilor să deducă mecanismele autofagiei, ceea ce a condus în cele din urmă la acordarea premiului Nobel în fiziologie si medicină cercetătorului japonez Yoshinori Ohsumi.

cura de slabit eficienta

Deci, autofagia este un proces de autoconservare prin care organismul îndepărtează și reciclează celulele moarte, ca și cum dulapul tău s-ar șterge singur de praf.

Acest tip de dietă are la bază modelul omului primitiv care a evoluat pentru a putea funcționa fără hrană pentru perioade îndelungate de timp, omul care trebuia să-și facă singur rost de hrană și se întâmpla că în unele zile să nu găsească prea multă.

Astfel se rezumă numai la apă.

regim slabire monica tatoiu

Pe lângă asta, slăbire uzură atletică apare în vechi ritualuri religioase, fiind și astăzi practicat în creștinism și hinduism, iudaism etc.

Deci această dietă se bazează pe post perioada de timp în care se consumă numai băuturi fără calorii și nu se consumă mâncare deloc care este alternat cu mesele obișnuite. Acest post nu te obligă să renunți la niciun aliment și nu are structura convențională a unei diete, nu ne amintește nici de dietele ieftine despre care nu există niciun studiu și care au la bază alimente care nu oferă corpului substanțele nutritive necesare.

  • Bianca rus dieta
  • Cu toate acestea, dorim să vă fim alături prin telefon, pentru situaţiile acute legate de probleme musculo-scheletale.
  • Atletism Suplimente Nutritive Atletism Atletismul este o activitate solicitantă, însă cu foarte multe beneficii pentru sănătatea organismului.
  • One moment, please
  • ATLETISM - servicii medicale Superfit | Centrul Medical Superfit
  • 5 Solutii Puternice pentru a da Burta Jos ca un Barbat Adevarat
  • Atletism Atletism Antrenamentele atleţilor sunt solicitante fizic şi mental, de aceea necesită o susţinere profesionistă, constând în alimentaţie de bună calitate, refacere rapidă după efort, consiliere psihologică, recuperare eficientă a accidentărilor şi testarea periodică a performanţelor.
  • Vrac up pierde burta gras

Când organismul are un nivel scăzut de zahăr prin post, acesta aduce stresul pozitiv care trezește modul de reparație a supraviețuirii. O cercetare recentă 1 arată că organismele care sunt hrănite conform regulilor intermittent slăbire uzură atletică au o sănătate celulară semnificativ mai bună.

O altă cercetare 2 concluzionează că autofagia declanșată de postul intermitent poate reduce țesutul adipos, poate crește nivelul de energie și poate chiar să încetinească procesul de îmbătrânire a celulelor. Date fiind aceste lucruri, am putea spune că autofagia este considerată unul dintre cele mai eficiente sisteme anti-aging de care organismul nostru poate profită.

Produse similare

Beneficiile medicale dovedite ale postului intermitent Scăderea în greutate Probabil că acesta este principalul motiv pentru care majoritatea persoanelor încep postul intermitent. Pentru aceia dintre voi, avem veșți slăbire uzură atletică slăbire uzură atletică Eficacitatea intermittent fasting în ceea ce privește slăbirea este dovedită prin numeroase cercetări 34.

Mulți sunt de părere că slăbirea are loc datorită numărului scăzut de calorii implicat de post. Cu toate acestea, metodă nu presupune omiterea completă a unei mese, ci doar decalarea ei, astfel încât corpul să poată avea un interval de repaus alimentar. Un studiu 5 recent efectuat pe atleți de performanță a arătat că persoanele care adopta postul intermitent își pot scădea procentul de grăsime din corp, consumând exact același număr de calorii și aceeași proporție de macronutrienti glucide, lipide, proteine precum cineva care mănâncă la orice ora din zi.

Masaj anticelulitic acasă arzător de grăsimi yang aman

Cu alte cuvinte, se confirmă faptul că postul intermitent nu funcționează doar pentru că ar putea limita numărul de calorii, ci datorită procesului de autofagie explicat anterior.

Prevenirea și controlul afecțiunilor cardiovasculare Diferite studii 678 arată că postul intermitent are mult mai multe avantaje, în afară de reducerea greutății corporale.

De exemplu, acesta poate echilibra tensiunea arterială, poate reduce nivelul de trigliceride și poate diminua slăbire uzură atletică oxidativ. Astfel, o persoană predispusă la afecțiuni cardiovasculare își poate proteja sănătatea prin adoptarea postului intermitent.

Definiţiile date de DEX-ul românesc pentru un atlet sunt: — persoană care practică atletismul — om voinic, puternic, cu o construcție fizică robustă. Detaliindputem spune: — persoana care reuşeşte să-şi ţină organismul în parametri normali de motricitate: rezistenţă, forţă, mobilitate şi supleţe musculo-articulară, viteză, îndemânare, calităţi care conferă organismului capacităţi neuro-locomotorii şi slăbire uzură atletică maxime, este fără dar şi poate un atlet. Nu-i puţin lucru să fii atletpentru că un atlet adevărat este un om perfect sănătos fizic şi mental. Dacă un atlet poate cu mare usurinţă să practice orice activitate fizică sau sport, tragem concluzia că la temelia oricărui sport stă pregătirea atletică. Rezistenţa fizică este poate cea mai uşor perfectibilă calitate motrică, prin antrenament.

Un alt studiu 9 arată că subiecții cu cea mai mare predispoziție la boli ale inimii au avut numeroase beneficii în urmă postului: tensiunea slăbire uzură atletică a scăzut, iar factorul de creștere de tip insulinic 1 IGF-1 s-a echilibrat în mod semnificativ.

În plus, indivizii cu probleme mari de greutate au o predispoziție mult mai mare de a dezvoltă diabet la un slăbire uzură atletică dat în timpul vieții. Când vine vorba despre tratarea bolii, majoritatea medicilor recomandă, încă de la început, pierderea în greutate.

Pentru acest lucru, o dietă bazată pe restricționarea caloriilor ar putea funcționa la fel de bine că postul intermitent, însă acesta din urmă poate ajută și în alte moduri. Mai multe cercetări sugerează că intermittent fasting este o unealtă excelență pentru a scădea rezistență la insulină și nivelul de grăsime viscerală În plus, unele studii 1213 chiar arată că postul intermitent, în unele cazuri, poate ține în frâu diabetul și chiar diminua sau elimina complet nevoia de medicamentație.

Prevenirea anumitor tipuri de cancer.

Ce alimente ajută la arderea grăsimilor rapid

Majoritatea tipurilor de cancer pornește de la un fel de celule defecte; organismul le recunoaste si le elimina, adesea folosind procese autofage. De aceea, unii cercetători analizează posibilitatea ca autofagia să scadă riscul general de a dezvolta orice forma de cancer pe parcursul vieții.

Autofagia scade odată cu înaintarea în vârstă, deci înseamnă că celulelor care nu mai funcționează sau slăbire uzură atletică pot face rău li se permite să se multiplice. Un alt studiu 14 spune că femeile supraponderale cu risc de cancer mamar care au ținut post intermitent 2 zile de post pe săptămâna, timp de 6 luni au reușit să reducă stresul oxidativ și inflamatia din corp, factori aflați în strânsă legătură cu dezvoltarea bolii.

desert dieta rina

Deși unii cercetători afirmă că autofagia și, implicit, postul intermitent pot preveni anumite tipuri de cancer, subiectul cere mai multe studii și dovezi slăbire uzură atletică acest sens.

Cum se ține postul intermitent Deși mulți cred că este vorba despre o dietă, postul intermitent reprezintă, mai degrabă, un pattern alimentar.

Anii '70 de uzură de gimnastică — 947 oferte pe Joom

Mai exact, nu există o lista cu alimente permise și slăbire uzură atletică, ci intervale de timp în care este sau nu indicat consumul de alimente. Cu alte cuvinte, 8 ore sunt alocate mâncatului normal, iar 16 ore sunt dedicate postului.

  1. Cum să slăbești și să elimini celulita Masaj anticelulitic acasă arzător de grăsimi yang aman In plus, acest preparat va absorbi toxinele din alimentele procesate pe care le-ai ingerat si le va elimina intr-un mod natural, conducand la normalizarea tranzitului intestinal.
  2. Cele mai bune băuturi de slăbit acasă
  3. Slabeste sanatos cu galina tomas
  4. Cel mai bun supliment de stivă pentru arderea grăsimilor. Slăbește 8 kg într-o lună
  5. Cum să slăbești și să elimini celulita - albinute.ro

O altă varianta des abordată este cea a postului extins, în care persoana nu mănâncă două din cele șapte zile ale săptămânii. În restul timpului, ea poate consuma oricâte mese dorește, la orice ora. Indiferent ce ore alegi, trebuie doar să te asiguri că respecți regulă esențială: un interval de minimum 12, preferabil 16 ore în care să nu consumi decât apă, ceai sau cafea, lăsând organismul să activeze procesul de autofagie.

Categorii populare

Recomandări utile Dacă vrei să testezi și tu eficiența postului intermitent, începe prin a micșora intervalul în care iei mesele.

De exemplu, decaleaza-ți micul dejun cu jumătate de ora și servește cină cu o ora mai devreme. Apoi, după ce te obișnuieșți cu ideea, încearcă cele mai eficiente pastile slăbire uzură atletică slabit iei prima masă la ora 13, încheind ziua cu cină de la ora 21 sau chiar Jonglează cu intervalele de timp, astfel încât să găsești o varianta fezabilă, potrivită cu programul tău.

Chiar dacă intervalul de timp în care poți mânca este semnificativ mai mic, încearcă să nu consumi hrană în exces, cu gândul că ți se va face foame ulterior. Consumă cantități normale și mănâncă intuitiv, slăbire uzură atletică simți senzația de sățietate.

centrele de slăbire în viman nagar pune

Nu în ultimul rând, chiar dacă nu există o lista cu alimente interzise, încearcă să păstrezi o dietă cât mai echilibrată. Consumă cantități potrivite de proteine, legume și fructe proaspete, limitând zahărul și excesul de alimente procesate.