Plan de slăbit în 7 zile, cu doar 1.200 de calorii pe zi - Cure de slabit

Slabire lenta si sanatoasa, De ce pierderea mea în greutate este atât de lentă

Toate femeile se confrunta, la un moment dat, cu nevoia sau dorinta de a urma o dieta. Dietele-soc, ultra-rapide, sau infometarea, slabire lenta si sanatoasa reprezinta o solutie in lupta cu kilogramele. Am selectat pentru tine doua diete de renume, concepute si recomandate de nutritionistii vedetelor, diete de top cu rezultate infailibile. Motivatia, motorul unei diete de succes Decizia de a urma o dieta trebuie sa fie sustinuta de o motivatie psihologica.

Ingredientul minune al unei diete nu este altul decat rabdarea, care trebuie dublata de persistenta si incredere in sine. Demaram programul de slabire initiat de acest articol cu niste idei de baza in tehnica autosugestiei.

Alexandra Patesan, de la www. Parerea mea e ca un regim alimentar sanatos este esential slabire lenta si sanatoasa sanatatea noastra si pentru starea noastra de bine. O dieta presupune mese sanatoase, bogate in vitamine si proteine, si cateva serii de exercitii pe saptamana.

Degeaba incercam sa mancam sanatos slabire lenta si sanatoasa nu ne miscam deloc, nu obtinem decat un corp zvelt, insa lipsit de tonus.

Nicio crema nu va face minuni doar aplicand-o si nicio pastila de slabit nu ne va transforma intr-un top model. O dieta sanatoasa inseamna mancare proaspata, cu cat mai putine grasimi si cat mai putine prajeli.

Un regim nu se reduce la salate sau un mar pe zi. Nu, putem manca ceea ce ne place, dar nu excesiv. Ca sa faci miscare nu trebuie neaparat sa mergi la o sala de fitness, poti merge pe jos mai mult, poti face jogging sau poti face exercitii acasa, regulat.

Eu prefer sa merg la sala atunci cand am timp din pacate, in ultimul timp nu am mai ajuns si nici nu am mai facut miscaresunt mai motivata cand vad ca si alte persoane fac exercitii.

slabire lenta si sanatoasa

Cel mai bine e sa urmam un program, sa exersam de mai multe ori pe saptamana si sa evitam sa ne indopam cu mancare dupa astfel de exercitii. Ca sa fim in forma trebuie sa facem sport, sa mancam sanatos si sa urmam stil de viata sanatos, pe care sa nu-l percepem doar ca pe o "etapa din viata noastra".

Rabdarea si perseveranta te ajuta sa slabesti? Cu siguranta DA! Iata ce ne-a povestit Eyya : Am o prietena, pe care nu am mai vazut-o de vreo luna si jumatate, fiind plecata in vacanta, despre faptul ca a reusit sa dea jos cateva kilograme bune, in aceasta perioada in care nu ne-am intalnit. Am fost putin uimita, deoarece stiam ca a mai avut cateva tentative esuate de a slabii.

Am intrebat-o: cum ai reusit?

Meniu cont utilizator

Mi-a raspuns "Pai, intr-un final, am incercat si ceea ce mi-ai propus tu, am inceput sa mananc: dimineata-in general cereale cu lapte; la pranz-o supa si felul doi,ceva usor; iar la cina-gratar si o salata; bineinteles ca nu am mancat in fiecare zi acelasi lucru,am incercat sa diversific. Important e ca am redus portiile si am incercat sa mananc o gustare mica, intre mesele slabire lenta si sanatoasa.

Am exclus prajelile si o parte din dulciuri,iar cel mai important,am inceput sa fac exercitii usoare,dans si plimbari foarte lungi.

Cel mai placut lucru a fost insa,faptul ca nici macar nu mi-am dat seama cand am inceput sa slabesc. Important e sa avem rabdare, sa ne dorim sa fim sanatosi si de ce nu, mai suple si mai frumoase!

Cele mai bune diete de slabire pe termen lung

Dieta de schimbare a metabolismului In prima saptamana se pierd pana la kg, insa doar dupa primele 4 zile. Asa ca nu disperati! Ulterior, se declanseaza o scadere mai lenta in greutate, dar sigura aproximativ kg pe saptamana. Puteti consuma cafea sau ceaiuri fara zahar.

Pericolele Majoritatii Dietelor vs Pericolele Slabirii Rapide

Supa de carne: carne fiarta fara zarzavaturi, fara nimic suplimentar. Oua: in orice cantitate, dar numai fierte. Grasimi: costita, unt, margarina, maioneza. Branzeturi: branza vaci, telemea, cascaval. Mezeluri: orice fel. Castraveti :de gradina sau de sera.

Muraturi: in saramura sau otet. Cele conservate cu zahar sunt de slabire lenta si sanatoasa. Condimente: sare, piper, boia, mustar. Ceai, cafea naturala: fara zahar, cu zaharina eventual.

ETAPA III 2 saptamani La alimentele din a doua etapa se mai adauga: ceapa si usturoiul in mancare fasole verde, rosii, ardei iute fructe: visine, capsuni, zmeura, mure, suc de lamaie. Orice abatere intrerupe procesul cu 8 zile. Dupa 4 zile de la incepere, slabirea este brusca. Se pot slabi, in 2 luni, intre 12 si 17 kg pentru femei sau kg pentru barbati.

Dupa sfarsitul dietei este recomandat sa nu abuzati de prajituri si paine. Nevoia de acestea slabire lenta si sanatoasa sa fie mai redusa.

Pasul 2 – Modificarea dietei

In schimb, va veti putea bucura de fructe si legume. Dieta South Beach ETAPA 1 Dureaza 2 saptamani este destinata "curatarii" organismuluisi care este cea mai drastica perioada, eliminand complet fructele, zaharul, fainoasele, orezul, porumbul, cartoful, morcovul ETAPA 2 Se tine pana la maxim 2 luni, se slabeste slabire covina lent, dar se vor adauga treptat o parte slabire lenta si sanatoasa alimentele interzise.

ETAPA 3 Deja este un mod de viata; se poate consuma toate alimentele, doar cele "interzise" vor fi consumate cu moderatie Pentru a fi mai usor, am selectat doar alimentele care sunt permise in cele 2 faze. Sigina ne-a impartasit concluziile sale in ceea ce priveste mitul curelor de slabire fulger si cateva sfaturi pentru Maria odugba slabire organism sanatos si armonios.

Niciodata nu am sa inteleg retetele de cura de slabire care circula printre prietene si promit rezultate spectaculoase in intervale de timp miraculoase. Cura care m-a dat gata cand am auzit despre ea, a fost cea cu orez si grau fiert, tinuta cu religiozitate de o prietena de a mea, pentru slabire rapida.

Nu dezvoltam subiectul. Se stie deja ca toate curele de slabire dau rezultate temporare, insa revenirea la stilul de viata obisnuit aduce kilogramele inapoi, la fel si frustrarile.

› stiri › actualCea mai eficientă dietă de slăbit. Topeşte rapid 20 de kg

Pentru a slabi este nevoie de un efort sustinut, nu de efort temporar care nu face altceva decat sa streseze organismul. Asta inseamna ca e nevoie de o dieta permanenta, pe viata, care sa iti mentina corpul intr-un echilibru si o constanta sanatoasa pentru psihicul tau. Ce mancam Mananca ce iti place, dar nu in cantitati industriale. Mananci normal dimineata, la amiaza si pe la mai iei o gustare. Mananca doar alimente gatite sau in stare naturala si evita fast-food-ul. Evita gustarile intre mese si "caloriile inutile".

Eu le spun "calorii inutile" alimentelor care nu sunt vitale in alimentatie. Uita de desert. Nu ai nevoie de el.

slabire lenta si sanatoasa

Sau ti-e sete. In loc sa pui mana pe sucurile dulci, bea apa.

slabire lenta si sanatoasa

Apa este mult mai sanatoasa, nu poate fi substituita cu nimic altceva, nici chiar ceaiuri si aduce 0 calorii.

Poti sa mananci uneori dulce. Dar ciocolata neagra tablete, de pofta sau fructe.

slabire lenta si sanatoasa

Zaharurile din fructe sunt suficiente sa isi ridice glicemia cand e nevoie. Zaharul rafinat din dulciuri creeaza dependenta. Dupa ora sase, consumati doar apa, care calmeaza protestele stomacului si sucul gastric. Chiar e musai sa ne miscam?

Ce Trebuie Sa Mananci Ca Sa Slabesti - Alimentatie Completa

Cand te apuci de sport, iti dai seama ca nimic altceva nu il poate inlocui. De aceea trebuie sa alegi un sport care sa iti placa, sa nu simti ca il faci pentru ca trebuie sa slabesti, ci pentru ca iti place si te face sa te simti bine. Eu sunt o lenesa cand vine vorba de miscare, nu-mi placea sportul de nicio culoare asa ca a fost o adevarata provocare sa gasesc ceva ce sa imi placa.

Sala de fitness nu e o optiune prea feminina si entuziasmanta. Dupa o vreme devine plictisitoare si rutinara. Asa ca am slabire lenta si sanatoasa sporturile slabire lenta si sanatoasa folosesc doar masa corporala: pilates, tae bo, step si, mai nou, zumba. Dupa ce am inceput sa prind gustul miscarii in grup, cu fetele, sportul a slabire lenta si sanatoasa, pentru mine, o necesitate.

slabire lenta si sanatoasa

Dupa doua luni de sala in care program de slabit dieta si sport am observat vreo modificare pe cantar, nu m-am descurajat si am zis ca imi place atat de mult si ma simt atat de bine dupa sport, incat nu ma las. Dupa ceva timp, cand m-am urcat pe cantar am avut o surpriza: incepeau sa se vad rezultate si am tot slabit cam 1 kg pe luna. Ce se intampla? Intr-o prima faza dai jos tesutul adipos si pui masa musculara.

Grasimea ocupa mai mult volum, dar e mai usoara.

slabire lenta si sanatoasa

Muschiul ocupa mai putin spatiu, dar e mai greu. De aceea nu sesizezi la inceput modificarile.

Pasi catre o greutate ideala

Concluzie: te amagesti daca crezi ca vei slabi si te vei mentine pe termen lung fara sport. Pentru asta, trebuie sa iti alegi un sport care sa iti placa, pentru a-l putea slabire lenta si sanatoasa toata viata.

Concluzie generala? NU curelor de slabire drastice, mancati atent, faceti sport. Stiti vorba aia, o viata avem, de ce sa nu ne bucuram de ea? Pai hai sa si mancam si sa si aratam bine.

Tu ce dieta vei incerca?