Stomac plat cu cerc de hula: antrenamentul ușor pentru acasă

Poți să pierzi burta hula hula hooping

Ești aici: Rețete sănătoase Exerciții postpartum: Întăriți-vă mușchii abdominali și reduceți greutatea. Recuperare după naștere Siluetă ideală după naștere Multe femei se tem de sarcină, deoarece sunt sigure că le va afecta negativ silueta.

Desigur, fiecare femeie își dorește să fie îngrijită și frumoasă, indiferent dacă are sau nu copii, dar acesta nu este un motiv pentru a renunța la fericirea de a fi mamă. Exercițiile speciale după naștere, care vizează pierderea în greutate, strângerea și întărirea mușchilor, vă vor ajuta să reveniți la formele lor anterioare.

deserturi slabitoare uzura de slăbire

Cum să nu rănești organismul Uneori femeile sunt copleșite de o dorință atât de puternică de a-și recăpăta silueta de odinioară, încât imediat după nașterea unui copil aleargă la sală.

Dar trebuie să știți că aceasta este principala greșeală care nu trebuie făcută. Corpul este încă slăbit după naștere, canalul de naștere nu este închis, așa că activitatea fizică excesivă vă poate agrava starea. Numai gimnastica ușoară este permisă, prin efectuarea acesteia, puteți atinge următoarele obiective: îmbunătăți starea de spirit; a dobândi o figură anterioară; slăbi; îmbunătăți starea fizică. Exercițiile pentru pierderea în greutate după naștere și întărirea mușchilor sunt relevante pe tot parcursul perioadei postpartum.

Înainte de cursuri, asigurați-vă că vizitați cabinetul ginecologului, deoarece doar un medic vă poate spune dacă sunteți pregătit pentru astfel de încărcări. Respectăm regulile Vrei să profiti la maximum de antrenamentul tău? Aflați cum să vă implicați în mod corespunzător în activitate fizică, pentru aceasta, urmați aceste reguli: Faceți sport în mod regulat, de preferință de mai multe ori pe zi; Efectuați exercițiile în timp poți să pierzi burta hula hula hooping vă culcați pe o suprafață dură - podea sau saltea dură; Faceți toate mișcările fără probleme; Cursurile trebuie ținute într-o zonă bine ventilată, temperatura optimă a aerului este de ; Purtați îmbrăcăminte confortabilă, fără restricții; Vizitați toaleta înainte de a face mișcare; Este indicat să cum slabim la maini activitatea fizică după alăptare.

Pentru ca orele să dea un rezultat vizibil, acestea trebuie făcute zilnic. Asta nu înseamnă că trebuie să petreci zile întregi în săli de sport, este suficient să dedici destul de mult timp corpului tău, chiar și acasă. De unde să începi antrenamentul Dacă nu vrei să-ți faci rău corpului, trebuie să știi cum să te antrenezi și de unde să începi.

În primele zile după naștere, cele mai importante exerciții pentru corpul feminin sunt exercițiile care vizează întărirea mușchilor podelei pelvine. Ei suferă cel mai mult în timpul travaliului, prin urmare, trebuie să fie restaurați. Nu întotdeauna cu un copil mic există dorința și timpul de a face sport, dar vei observa imediat efectele benefice ale activității fizice asupra corpului tău. Prin întărirea mușchilor podelei pelvine, poți să pierzi burta hula hula hooping accelera procesul de vindecare a mușchilor perineului și vaginali.

Cursurile speciale vor ajuta la îmbunătățirea circulației sângelui în organele pelvine, astfel încât umflarea și vânătăile vor dispărea mult mai repede. Exerciții Kegel Exercițiile Kegel vă pot ajuta să vă întăriți mușchii podelei pelvine. Ele se bazează pe strângerea mușchilor perineului, datorită unor mișcări atât de simple, sunt bine întărite.

Plan intensiv de slabit

Astfel de acțiuni ajută, de asemenea, femeile să facă față unei astfel de boli precum incontinența urinară, deoarece această problemă apare la multe mame tinere.

Muschii trebuie redusi treptat pentru a nu se face rau; daca apar senzatii neplacute, cursurile trebuie oprite imediat. Exercițiul Kegel după naștere începe prin strângerea mușchilor anusului timp de câteva secunde, repetând acțiunea de mai multe ori.

Creșteți treptat durata ședinței.

aplicație efect de slăbire slăbire estetică

Apoi treceți la strângerea mușchilor vaginului, astfel de acțiuni nu numai că vă vor restabili rapid corpul după naștere, dar vă vor face și viața intimă mai intensă. A scăpa de excesul de greutate Aproape fiecare femeie după nașterea unui copil observă cum s-a îngrășat, ceea ce nu o mulțumește deloc pe chiar sunt disperat să slăbesc mamă.

Puteți pierde în greutate respectând o dietă, dar această tehnică este contraindicată femeilor care alăptează. În acest caz, va fi util să efectuați o activitate fizică fezabilă, astfel încât excesul de greutate va dispărea mult mai repede. Puteți face sport în mod activ abia după o lună și jumătate. Activitatea fizică a unei femei după naștere este posibilă numai după examinarea unui medic ginecolog și consultarea unui antrenor.

Cum să-ți pierzi grăsimea de pe șolduri

Ei bine, ce să faci dacă vrei să-ți recâștigi rapid formele anterioare? Experții recomandă să faci gimnastică ușoară, deoarece dacă este efectuată în mod regulat, este destul de eficientă.

Următorul set de exerciții pentru pierderea în greutate poate fi efectuat după externarea din spital în absența complicațiilor: Întindeți-vă pe o parte, cu picioarele îndoite la genunchi.

Puneți palma mâinii inferioare sub cap, cu palma celeilalte mâini, odihniți-vă pe pat. Ridicați pelvisul și transferați întreaga greutate a greutății în palma mâinii. Faceți exercițiul pe fiecare parte de 3 până la 10 ori; Întindeți-vă cu spatele pe canapea, îndoiți-vă picioarele la genunchi.

Alternativ, cu o mână, alunecând pe canapea, atingeți-vă călcâiele. Repetați pașii de până la 10 ori; Luați poziția genunchi-încheietură, în timp ce expirați, ridicați simultan mâna dreaptă și piciorul drept, apoi repetați în același mod și pe cealaltă parte. Acest exercițiu va îmbunătăți fluxul de sânge către mușchi, ceea ce va fi benefic pentru greutatea dumneavoastră.

cate kg poti sa slabesti intr o saptamana ADN slăbire

Întărește-ți mușchii abdominali După sarcină și naștere, mușchii abdominali suferă foarte mult, se slăbesc, își pierd elasticitatea. Exercițiile abdominale postpartum te pot ajuta să obții abdomenul perfect.

Urmați poți să pierzi burta hula hula hooping pași: Întinde-te pe spate cu picioarele îndoite la genunchi. Inspirați și expirați aerul, în timp ce expirați, încercați să vă încordați cât mai mult posibil mușchii pelvieni. Când sunt încordați, începeți să trageți încet buricul în sus și apoi să trageți spre interior, simțind o tensiune puternică în mușchii abdominali.

Exercițiile pentru presă după naștere sunt și ele utile prin faptul că contribuie la contracția uterului; Întins pe canapea cu o pernă sub cap, îndoiți genunchii și trageți mușchii abdominali inferiori. Țineți apăsat timp de câteva secunde, apoi arcuiți-vă spatele într-un arc; Lecție de fitball. Întinde-te pe spate, apucă mingea cu picioarele și ține-o cu picioarele, pune mâinile sub spate, palmele în jos. Trageți încet genunchii spre piept, ridicându-vă pelvisul.

Luați poziția de pornire fără ca mingea să atingă podeaua. Efectuând acest exercițiu pe un fitball după naștere, toate mișcările sunt efectuate cu ajutorul pelvisului.

Cerc de masaj Acu - Hoop Pro cu magneti pt fitness/slabit/modelare corporala

Programul Cindy Crawford Se știe că tuturor vedetelor le pasă de aspectul lor. Deci de ce nu profităm de secretele lor? Exercițiile special selectate vă vor ajuta să găsiți cu atenție, dar în același timp cât mai eficient posibil, silueta dorită.

Cindy Crawford a împărțit toate exercițiile după naștere în trei părți: Complexul A de 10 minute. Este foarte convenabil să-l efectuezi, chiar și fiind lângă copil. Poți repeta cât poți de mult; Complexul B. Înainte de a trece la această etapă, ar trebui să te antrenezi timp de două săptămâni, efectuând exerciții din complexul A; Complexul C. Acest bloc de exerciții este cel mai eficient, duce la arderea intensă a grăsimilor. Pentru a studia programul Cindy Crawford, urmăriți toate videoclipurile de la astfel de cursuri.

Standardele moderne de frumusețe impun chiar și unei tinere mame să arate ca și cum nu ar exista nicio urmă de sarcină. Vă vom spune cum să vă refaceți silueta după naștere.

Încet, dar sigur Să te îmbunătățești în timpul sarcinii este firesc, în mod normal, greutatea crește cu kg, iar după naștere scade treptat.

baton slabit nu std te fac sa slabesti

Cea mai frecventă problemă în această perioadă este șoldurile și fesele pline. Dacă bebelușul este hrănit cu biberonul, dieta și sportul activ vă vor ajuta să scăpați de excesul din pantaloni.

Uite ce poti sa faci ca sa scapi de grasimea de pe burta si solduri!

Dacă alăptați, faceți exerciții cu prudență: se crede că exercițiile fizice excesive schimbă gustul laptelui, acesta începe să aibă un gust amar și bebelușul refuză să mănânce.

În orice caz, în primele două luni după naștere, este mai bine să vă abțineți cu totul de la antrenament. Dacă ați făcut o operație cezariană, este mai bine să amânați cursurile până când copilul împlinește luni.

Weighted Hula Hoop Workout - Dance Fitness Workout Valeo Club

Dupa o nastere naturala, dupa 3 luni, dupa poți să pierzi burta hula hula hooping unui medic, poti incepe cursurile, crescand intensitatea acestora in fiecare saptamana. O alternativă la fitness sunt plimbările lungi cu un cărucior.

Această versiune originală de antrenament cardio va fi utilă atât pentru bebeluș, cât și pentru tine: pe lângă întărirea mușchilor, astfel de plimbări îmbunătățesc circulația sângelui, iar aceasta, la rândul său, îmbunătățește lactația. Trage-trage În timpul sarcinii, nu numai că te îngrași, dar au loc schimbări hormonale în întregul corp. Prin urmare, utilizați în mod regulat produse cosmetice speciale, ale căror ingrediente active stimulează producția de colagen.

Masați crema în piele în fiecare zi, începând cu a a săptămână de sarcină și continuați să faceți acest lucru timp de cel puțin 3 luni după naștere. Dacă apar vergeturi, devin foarte vizibile, este posibil să le eliminați folosind tehnici hardware - de exemplu, refacerea pielii cu laser. Nu cruțați stomacul Din saptamana de sarcina, circumferinta abdominala creste in medie cu 1 cm in fiecare saptamana.

Prin urmare, nu este surprinzător că este dificil să revii la formele obișnuite. Puține sunt femeile care au reușit să mențină o burtă perfectă. După naștere, silueta se schimbă treptat, iar la poți să pierzi burta hula hula hooping abdomenul arată ca o sarcină de luni. Antrenamentul interval va ajuta la eliminarea acestuia - alternând activitate fizică de intensitate mare și medie. Desigur, dacă nu există contraindicații pentru aceasta. Dintre procedurile cosmetice, se recomanda masajul cu miere - aplicati miere in zona cu probleme in fiecare zi si lucrati-o cu miscari de tastatura aplicati bautura de slabire ridicati palmele de la suprafata abdomenului.

Sentimentele pot să nu fie cele mai plăcute, chiar dureroase.

pierde burta gras tumblr ce băutură mă va ajuta să slăbesc

Dar acest masaj îmbunătățește perfect circulația sângelui, activează fluxul limfatic și ajută la eliminarea excesului de lichid. Ce tandrețe Masajul cu miere ajută și de la bărbia dublă, care apare adesea după sarcină.

Cum să nu rănești organismul

Trebuie făcut cu atenție, deoarece pielea în acest loc este foarte delicată și pot apărea hematoame. O alta problema este pielea foarte lasa de pe brate, in zona tricepsului. Pentru a o strânge, aplicați comprese calde cu uleiuri de migdale dulci și iarbă de grâu. Aceste zone sunt cele mai vulnerabile de pe corpul unei femei și pot fi ajustate încet. Liftingul chirurgical este o alternativă la măști, comprese și exerciții. Dar amintiți-vă, va necesita nu numai fonduri suplimentare, ci și timp, deoarece operațiunile au loc în mai multe etape.