Ce alimente poți consuma într-o dietă Keto? - Myprotein Blog

Dieta ketogenica alimente

încercând să piardă în greutate în anii 50

Pentru a minimiza acest lucru, poți încerca o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați în primele câteva săptămâni. Acest lucru îți poate obișnui corpul să ardă mai multe grăsimi înainte de dieta ketogenica alimente elimina complet carbohidrații. Cel puțin la început, este important să mănânci până când te saturi și să eviți să restricționezi prea mult caloriile.

dieta saptamanala de slabit

De obicei, o dietă ketogenică determină scăderea în greutate fără restricții intenționate de calorii. Discută cu medicul despre nevoile tale nutriționale.

Alimente pe care le poți consuma în dieta keto

Alimente permise în dieta ketogenică carne: carne roșie, friptură, șuncă, cârnați, slănină, pui și curcan; pește gras: somon, păstrăv, ton și macrou; ouă; brânză: brânzeturi neprelucrate, cum ar fi cheddar, brânză de capră, brânză dieta ketogenica alimente smântână sau mozzarella; nuci și semințe: migdale, nuci, semințe de in, dieta ketogenica alimente de dovleac, semințe de chia; uleiuri sănătoase: ulei curge grasimea măsline extravirgin, ulei de cocos și ulei de avocado; avocado: avocado întreg sau guacamole proaspăt făcut; legume cu conținut scăzut de carbohidrați: legume verzi, roșii, ceapă, ardei; condimente: sare, piper, ierburi.

Alimente interzise în dieta ketogenică sifon, suc de fructe, piureuri, tort, înghețată, bomboane; cereale sau amidon: produse pe bază de grâu, orez, paste, cereale; fructe: toate fructele, cu excepția porțiilor mici de fructe de padure; fasole sau leguminoase: mazăre, fasole, linte, naut; legume rădăcinoase și tuberculi: cartofi, cartofi dulci, morcovi, păstârnac; produse cu conținut scăzut de grăsimi sau produse dietetice: maioneză cu conținut scăzut de grăsimi, sosuri pentru salate și condimente; unele condimente sau sosuri: sos de grătar, muștar cu miere, sos teriyaki, ketchup; grăsimi nesănătoase: uleiuri vegetale procesate, maioneză; alcool: dieta ketogenica alimente, vin, lichior, băuturi mixte; alimente dietetice fără zahăr: bomboane fără zahăr, siropuri, budinci, îndulcitori, deserturi.

În dieta ketogenică este foarte important să mănânci suficient. E necesar să consumi alimentele necesare pentru ca organismul să funcționeze corect. E indicat ca din alimentația ta să nu lipsească carnea, ouăle sau produsele lactate permise.

chanel 5 cum sa slabesti bine