Dieta cu care Oana Radu a slabit 50 de kilograme - Diete24.ro

Dieta cu morcovi si oua

Din aceeasi categorie

Sfaturi Dietă simplu de ținut — Slăbești 10 kg în 13 zile, fără să te îngrași la loc Schimbările digestive sunt atât de impresionante, încât poți ajunge să te bucuri din nou de un tranzit normal! Cu acest regim metabolic poți ajunge să pierzi între 7 și 10 de kilograme, în greutate. Dieta trebuie ținută fix 13 zile, nu mai mult, nu mai puțin!

  1. Diete vegetariene
  2. Val 6 slăbire
  3. Dieta cu morcovi si oua - Lumea fericirii

Dacă nu ești pregătit să ții această dietă și nu o respecți în totalitate, rezultatele nu se vor vedea! Acest dieta cu morcovi si oua poate fi ținut din nou, abia după doi ani, așa că acum înțelegi cât este de strict… Iată în ce constă… Ziua 1 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr.

Prânz: două ouă și legume asezonate de grame de legume, de exemplu spanac fiert și o roșie Cină: grame de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei de măsline și lămâie.

Dieta cu ouă. Iată care este planul de dietă pentru o săptămână:

Ziua 2 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr. Prânz: grame șuncă și un iaurt Cină: grame de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline și lămâie.

  • Atunci trebuie să încerci această dietă cu morcovi, meniu pe zile în parte.
  • Cum să ardeți burta grăsime departe
  • Află cea mai mică ofertă din piață!
  • Dietă simplu de ținut - Slăbești 10 kg în 13 zile, fără să te îngrași la loc
  • Idealica pareri contra
  • Ellen tracy slăbire

Ziua 3 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast. Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și un amestec de legume.

tabere de slabire qld

Cină: o rădăcină de țelină fiartă medieo roșie și o altă legumă la alegere. Ziua 4 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.

Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt. Cină: un ou fiert, un morcov mare, grame de brânză caș.

complex de slabit ceai cu ginseng si ananas

Ziua 5 Micul dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie Prânz: grame somon cu lămâie, fiert sau la grătar Cină: grame de friptură cu legume și puțină țelină. Ziua 6 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.

Comentează

Prânz: 2 ouă și un morcov Cină: grame carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de dieta cu morcovi si oua. Ziua 7 Micul dejun: o ceașcă de ceai fără zahăr Prânz: Nimic!!! Bea doar apă Cină: grame carne de oaie și un măr. Ziua 8 Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr Prânz: 2 ouă fierte, grame spanac fiert și o roșie.

dieta pe zile

Cină: grame de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie. Ziua 9 Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr Prânz: o felie mare de șuncă și un iaurt Cină: grame de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie.

Ziua 10 Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.

mancare gatita de slabit

Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și legume asezonate, asemeni zilei 1 Cină: o rădăcină de țelină fiartă medieo roșie și o altă legumă la alegere. Ziua 11 Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.

Please wait while your request is being verified...

Ziua 12 Micul dejun: un morcov mare, cu zeamă de lămâie Prânz: grame somon fiert, asezonat cu lămâie Cină: grame de friptură, fără grăsime, o salată dieta cu morcovi si oua legume, neapărat să conțină și spanac, ulei de măsline și lămâie. Ziua 13 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast. Prânz: două ouă, un morcov mare și zeamă de lămâie Cină: grame carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de măsline.