Dieta 4/20, Postul intermitent – albinute.ro

Dieta 4/ 20, Dieta 20/4

Postul intermitent

Avertisment: Cine nu poate? Deși dieta 4/ 20 are multe beneficii dovedite, încă este o practică controversată. Există un pericol atunci când este cuplat cu anumite medicamente, dieta 4/ 20 în care consultul unui medic este necesar deoarece dozele trebuie ajustate.

dieta 4/ 20

NU este recomandat pentru femei însărcinate sau care alăptează, copii sub 18 ani sau oameni subponderali, ce suferă de o tulburare de alimentație cum ar fi anorexia. Acest articol se adresează adulților cu discernământ și nu înlocuiește sfatul unui medic. Cum se practică?

dieta 4/ 20

Îți alegi un interval orar zilnic în care să nu mănânci. Poți alege ce intervale orare vrei și orice durată vrei.

dieta 4/ 20

Pentru ușurință, protocoalele standard despre care s-a scris în literatura de specialitate sunt: — mănânci într-o fereastră de 11 ore, te abții în restul de 13 ore neîntrerupte. Acesta ar fi ritmul cicardian normal al organismului.

  • Ce alte diete mai recomandati in afara de dieta intermittent fasting?
  • Meniuri slab calorice

De exemplu poți avea prima masă la 9 dimineața și ultima masă până meniu dieta disociata 111 ora De exemplu poți avea prânzul la ora 13 și cina între orele 20 și De exemplu poți avea prânzul la ora 14 și cina între 19 și Mulți oameni preferă OMAD ca și stil de viață datorită simplității și eficienței în slăbire. De exemplu poți avea o gustare la ora 16, după care masa cea mare o poți avea între 19 și Sau poți mânca o gustare la ora 10 dimineața, după care poți avea un prânz îndestulător la Gustarea nu este obligatorie, ci opțională.

Poți alege propriul interval orar pentru fereastra de festin.

dieta 4/ 20

Poți alege fereastra de dimineață spre prânz, o poți alege după-masă, poți avea aceeași fereastră în fiecare zi, sau poți varia în funcție de planuri și de ziua săptămânii. Reguli pentru un post curat Nu uitați, în post nu este vorba de restricție calorică, ci de prelungirea anumitor dieta 4/ 20 metabolice, cum ar fi autofagia, lipoliza, inhibiția canalului mTOR, etc.

20: 4 post intermitent - cunoscut și sub numele de dieta războinicului

Ar fi permise, dar nu cele de fructe, sau cele cu gust dulceag adică dacă n-au gust amărui, nu sunt bune. Eu personal le evit, pentru că-mi trezesc apetitul și trezirea apetitului ca semnal la ceea ce bei este un semn de întrerupere a postului. Orice altceva, răspunsul este probabil NU.

Lipsa caloriilor nu este suficientă. Există studii ce arată că corpul răspunde la mâncare din momentul în care ne atinge papilele gustative. De exemplu pancreasul poate începe secreția de insulină din momentul în care un gust dulce ne atinge limba. Și astfel orice mâncare sau băutură în afară de dieta 4/ 20 agreate va întrerupe postul.

Lavinia Melania BratuDr. Recomandari si concluzii: Despre Postul intermitent si autofagie. Ce sunt? Tipuri de post intermitent. Intermittent fasting IF sau postul intermitent este una dintre cele mai populare si in tendinte metode de pierdere in greutate si de mentinere a sanatatii pe termen lung.

Deasemenea există și un motiv practic pentru a evita întreruperea postului din greșeală. Orice bagi în gură, în afară de apă, îți trezește apetitul și astfel că postul devine mai greu, iar adaptarea metabolică va întârzia.

DESCOPERĂ: Postul INTERMITENT. Vedete care au slăbit și metodele exacte folosite de ele

Pentru mai multe detalii vezi: E cafeaua permisă în post? Întrebări frecvente Nu este postul înformetare? Nu, postul intermitent diferă de înfometare prin control. Înfometarea este absența involuntară a mâncării.

Nu este deliberată sau controlată. Postul pe de altă parte este abstinența voluntară de la mâncare pentru motive spirituale sau pentru îmbunătățirea sănătății.

Mâncarea este disponibilă, însă alegi să nu o mănânci. Asta se poate întâmpla pentru o perioadă de timp, de la câteva ore, la câteva zile.

Care sunt argumentele contra fasting intermitent? Fasting intermitent: ce este? Fasting intermitent este un tip de dietă cu restricție intermitentă de calorii. Cu alte cuvinte, este un termen modern care descrie perioadele de post practicate în diverse variante.

Poți începe postul când vrei și te poți opri când vrei. Nu este postul similar cu restricțiile calorice? Deși postul face în mod clar managementul caloriilor mai ușor, postul nu presupune neapărat o restricție calorică zilnică. Deasemenea postul are avantajul de reglare a metabolismului datorită efectelor sale printre care: Mărirea sensibilității dieta 4/ 20 insulină referințe Notă: ca să fim drepți și restricția calorică are acest efect logic, cu cât mănânci dieta 4/ 20 puțin, cu atât stimulezi mai puțin pancreasulînsă restricția calorică pe termen lung nu este fezabilă, pe când postul da Prevenirea secreției de insulină în timpul postului, ce ajută procesul de lipoliză mobilizarea energiei din propriul strat de grăsime Îmbunătățirea procesului de autofagie referințe Nu reduce rata metabolica bazală energia consumată de corp când se odihneșteprincipala problemă cu restricția calorică vezi referințe Prezentări video în engleză.