10 alimente care ard grăsimea de pe burtă

Despre pierde burta gras. Pierderea grăsimii de pe abdomen: de ce este important pentru sănătatea ta după 50 de ani -

Nu este doar o chestiune de rânduri și pantaloni care trec la nasturi. Burtă proeminentă — dar mai corect ar fi de spus grăsime viscerală — poate să nu fie bună pentru sănătatea ta și din alte motive decât aspectul.

Pe măsură ce se despre pierde burta gras, pune un stres semnificativ asupra inimii, ficatului și altor organe vitale. Și când după un timp grăsimea se adaptează la organe și țesuturi, este mai greu să scapi de ea.

Acest lucru după vârsta de 50 de ani poate fi o problemă. Pierderea grăsimii de pe abdomen: de ce este important pentru sănătatea ta după 50 de ani - Potrivit oamenilor de știință, de fapt, acumularea de grăsime viscerală crește odată cu vârsta.

Vestea bună este că, incluzând anumite alimente în dieta noastră, putem contracara acumularea de grăsime viscerală și putem pierde, cel puțin o parte, din burtă.

Dieta pentru un abdomen plat te scapă de burtă în 32 de zile

Cerealele integrale, făcute din cereale străvechi precum hrișca, sunt o sursă de prebiotice: substanțe valoroase care hrănesc despre pierde burta gras bune din intestinul nostru, ajuta celulele să răspundă mai mult la insulină și previne acumularea de grăsime în jurul taliei. Prebioticele se găsesc și în banane, miere, germeni de grâu, usturoi, ceapă, fasole și praz dar atenție: trebuie luate cu prudență în sindromul colonului iritabil.

ceai teff de slabit pareri

Lupin Adăugați la salate sau chiar ca o gustare, lupinii sunt poate cel mai simplu și mai gustos mod de a reduce grăsimea viscerală: de fapt este un aliment bogat în fibre prebiotice și bogat în proteine, care satisface si nu creste nivelul de zahar din sange. Important este să nu exagerăm cu cantitățile porția medie variază între 50 și de grame.

Pește gras Adăugarea de omega-3 în dietă nu este numai bună pentru sănătatea inimii, ci ne poate ajuta și să pierdem grăsimea de pe abdomen.

vreau sa slabesc 3 kg intr o saptamana tpu

Peștele gras, cum ar fi somonul și sardinele, sunt bogate și sunt, de asemenea, o sursă valoroasă de vitamina D. Și nivelurile scăzute de viatmian D și omega 3 au fost legate de mai multe grăsimi în jurul abdomenului.

Alimente fermentate Un alt aliat, alimentele fermentate: printre cele mai cunoscute și apreciate se numără varza murată.

Pierde grăsime mai în vârstă, Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

Dar există multe alimente fermentate, care ne pot ajuta să reducem masa de grăsime viscerală, hrănește bacteriile bune din intestin. Mai multe studii confirmă, de exemplu, că încorporarea alimentelor fermentate precum iaurtul, chefirul și varza murată în dieta ta poate avea un impact pozitiv asupra digestiei și a unui număr de alte procese care ajută la reglarea greutății și a abdomenului.

cat trebuie sa alergi ca sa slabesti

Legume cu frunze verzi întunecate Legumele cu frunze de culoare verde închis, cum ar fi kale și spanacul, sunt surse bune de calciu, un mineral despre care s-a demonstrat că acționează asupra hormonilor care reglează acumularea de grăsime viscerală. Ca să nu mai vorbim că pe lângă faptul că ne ajută pierde ceva burta, sunt, de asemenea, bogate în minerale și vitamine regim strict de slabire ne ajută să rămânem sănătoși.

Reduceți nivelul de stres Stresul vă poate face să obțineți grăsime abdominală prin declanșarea glandelor suprarenale pentru a produce cortizol, care este, de asemenea, cunoscut sub numele de hormonul stresului. Cercetările arată că nivelurile ridicate de cortizol cresc pofta de mâncare și stimulează stocarea grăsimilor abdominale.